Pięć nowych ofert Polenergii Sprzedaż skierowanych jest do osób, które nie tylko chcą zasilać swoje gospodarstwa domowe w pełni zieloną energią, ale w perspektywie najbliższych lat chcą zabezpieczyć się przed wzrostami cen energii elektrycznej. W ich skład wchodzi szereg produktów z serii „Go Green”, będących odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby oraz oczekiwania klientów. Sztandarowa propozycja, to usługa uwzględniającą gwarancję ceny za energię przez najbliższe dwa lub trzy lata. Ta oferta skierowana jest przede wszystkim do klientów, dla których ważne jest 2 zabezpieczenie przed podwyżkami oraz możliwość długofalowego zaplanowania kosztów stałych w domowym budżecie. Osoby, które zamiast przywiązywać się do określonych warunków umowy wolą mieć możliwość szybkiej zmiany jej zakresu, mogą skorzystać z ofert zawierających gwarancję rabatu. Dodatkową opcją, dostępną w każdym wariancie usługi „Go Green” jest możliwość rozszerzenia umowy o pakiet usług fachowców z infolinią działającą całą dobę i siedem dni w tygodniu oraz gwarancją przyjazdu w ciągu 24 godzin wybranego w ramach umowy specjalisty. W zależności od wariantu usługi, klienci otrzymają wsparcie elektryka, hydraulika, dekarza, ślusarza, a nawet technika urządzeń grzewczych, gazowych i urządzeń klimatyzacji oraz informatyka.
Dla osób, które mają już podpisane umowy z innymi sprzedawcami i chcą przejść na zieloną energię, Polenergia będzie pełniła rolę pełnomocnika klienta. Ułatwi i przyspieszy to znacznie proces zmiany sprzedawcy, bowiem wszelkie formalności zostaną przeprowadzone przez opiekuna klienta i bez konieczności zaangażowania samego klienta. Po zakończeniu formalności, klient wciąż będzie otrzymywał jedną fakturę uwzględniającą zarówno sprzedaż jak i dystrybucję energii elektrycznej. Nowością, wyróżniającą ofertę na rynku, jest przejście na całkowicie zdalny system obsługi klienta łączący w sobie: elektroniczne biuro obsługi klienta oraz infolinię. Podpisanie umowy odbywa się w 100 proc. zdalnie, podobnie jak jej rozliczanie. W trosce o środowisko, comiesięczna faktura będzie dostępna tylko w postaci elektronicznej. Klient otrzyma fakturę na adres e-mail lub będzie mógł ją pobrać za pośrednictwem systemu e-bok.